[O1] Przeładowanie turbo w początkowym zakresie - LOGI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Taxi Kraków
    Drive
    • 2013
    • 60

    [O1] Przeładowanie turbo w początkowym zakresie - LOGI

    demmsi, Ohydny Renault Zoe ZE Concept :|

    Co by nie trzeba był długo szukać Proszszsz ......
    1234
  • lukas_jg
    Rider
    • 2012
    • 600
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    [O1] Przeładowanie turbo w początkowym zakresie - LOGI

    Witam,

    mógł by ktoś sprawdzić logi z załącznika ?

    (Załączam na zewnętrznym serwerze bo tutaj jest ograniczenie do 1024px szerokości)

    Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      masz problem z regulacia cisnienia doładowania .najlepiej jak bys rozpioł sztange od geometri i sprawdził co sie zacina czy sama geometria wewnatrz turbiny czy gruszka jest skorodowana w srodku . sztanga i dzwignia od geometri powina miec ok 2cm płynego ruchu bez zacinania sie .
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • lukas_jg
        Rider
        • 2012
        • 600
        • Octavia I (1U2)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        Dodatkowo przy obrotach ~2000rpm czasami "pulsuje" moc i słychać szorowanie. To samo dzieje się przy schodzeniu z obrotów (też w okolicach 2000rpm)

        Dodatkowo przy większej prędkości słychać coś jakby ulatujące powietrze (syczenie ciągłe).
        Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          to wszysko to sa obiawy przeładowania i problemów z płynnym wysterowaniem cisnienia doładowania
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • lu1985kas
            Ambiente
            • 2011
            • 191

            #6
            mam to samo, turbo juz dalem do czyszczenia, sztange rozruszalem kilka razy, ciagle sie przycina, kierownice wyczyszczone, jedyna opcja kupno nowej gruchy z nowa sztanga, 170zl oryginal garreta :wink:

            tyle ze tak male przeladowanie mozna olac jesli auto smiga ok i nie wylacza turbony, u mnie np ciagnie idealnie a mimo to mam tez poczatkowo przeladowanie ktory zaraz jest zbijane i trzyma norme

            Komentarz

            • lukas_jg
              Rider
              • 2012
              • 600
              • Octavia I (1U2)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              Wolę to zrobić już teraz niż czekać aż coś innego szlag trafi Możecie mi tylko powiedzieć czy da się to wymienić w warunkach garażowych czy raczej oddać do jakiegoś speca?
              Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

              Komentarz

              • german81
                L&K
                • 2010
                • 1414
                • Octavia II combi (1Z5)
                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                #8
                jesli masz garaz i najlepiej kanał i checi to czyszcenie i wymiane gruchy dasz rade zrobic sam .ale z doswiadczenia powiem ci ze sie moze nie opłacac poniewarz moze sie okazac ze np.pierscien w srodku turbiny bedzie zatarty i twoje czyszczenie bez wymiany tego pierscienia pomoze na krótko .wiec najlepiej odac samo turbo do dobrego warsztau robiacego turbo i zapłacic i wrazie czego bedziesz miał gwarancje
                diagnostyka vag 602-614-253

                Komentarz

                • lukas_jg
                  Rider
                  • 2012
                  • 600
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                  #9
                  A znasz ewentualny koszt takiej naprawy ? Oczywiście chodzi mi o jakieś widełki (od do).
                  Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                  Komentarz

                  • german81
                    L&K
                    • 2010
                    • 1414
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                    #10
                    za czyszczenie z wymiana gratów w geometri to ok 300 za regeneracie całej turbiny 800-1300 pln
                    diagnostyka vag 602-614-253

                    Komentarz

                    • Krzylu
                      Rider
                      • 2008
                      • 256

                      #11
                      jeśli chciałbyś się bawić to masz filmik który obrazuje co Cię czeka
                      W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.


                      .pierscien w srodku turbiny bedzie zatarty i twoje czyszczenie bez wymiany tego pierscienia pomoze na krótko
                      O który pierścień chodzi??Ten od sterowania kierownicami??

                      Komentarz

                      • natash
                        RS
                        • 2011
                        • 2599

                        #12
                        Ja długo szukałem i nie znalazłem warsztatu z nieskazitelną opinią dotyczącą czyszczenia i generacji, a szkoda bo pewnie 1200 złotych miałbym w kieszeni, a tak mam nowe turbo.

                        Komentarz

                        • lukas_jg
                          Rider
                          • 2012
                          • 600
                          • Octavia I (1U2)
                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                          #13
                          No to czeka mnie trochę roboty :-) Dziękuję bardzo za odpowiedzi. Jak uda mi się rozwiązać problem to dam znać i podam szczegóły. Dzięki!

                          [ Dodano: Pią 24 Lut, 12 17:05 ]
                          Dzisiaj byłem na kanale z moją Octavią. Okazało się, że wężyk przy samej "gruszce" od turbiny jest zgięty pod kątem 90 stopni (już kupiony mam nowy wężyk). Na tą chwilę wężyk został wygięty w łagodny łuk. Wróciła moc w zakresie 2000-3000rpm.
                          Załączam logi :diabelski_usmiech

                          Załączone pliki
                          Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                          Komentarz

                          • german81
                            L&K
                            • 2010
                            • 1414
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                            • BZB 1.8 TSI 160 KM

                            #14
                            logi wyglondaj dobrze wiec nic innego nie pozostaje tylko cieszyc sie jazda
                            diagnostyka vag 602-614-253

                            Komentarz

                            • lu1985kas
                              Ambiente
                              • 2011
                              • 191

                              #15
                              przeladowywalo od zagiecia węzyka ???

                              Komentarz

                              • lukas_jg
                                Rider
                                • 2012
                                • 600
                                • Octavia I (1U2)
                                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                #16
                                Z logów tak wynika. Nic więcej poza "wyprostowaniem" wężyka nie robiłem. Nadal słychać delikatne szorowanie w okolicach 2000rpm jednak auto "ma ciągle moc" nie traci jej między (2-3k rpm).
                                Teraz czekam na nowe wężyki podciśnienia.
                                Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                                Komentarz

                                • lu1985kas
                                  Ambiente
                                  • 2011
                                  • 191

                                  #17
                                  kurde az dziwne :P przeciez waz nie puszczal powietrza wiec powinno byc raczej niedoladowanie niz przeladowanie ... musze zobaczyc u siebie

                                  Komentarz

                                  • lukas_jg
                                    Rider
                                    • 2012
                                    • 600
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                    #18
                                    Wężyk wymieniony na nowy sylikonowy. Turbo budzi się momentalnie.
                                    Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                                    Komentarz

                                    • robekcool
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 2041
                                      • Octavia II (1Z3)
                                      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                                      #19
                                      wąż był za krótki lub źle poprowadzony, sądząc po foto.
                                      www.k-mot.pl
                                      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                                      Autoholowanie.
                                      Robert Kulma

                                      Komentarz

                                      • lukas_jg
                                        Rider
                                        • 2012
                                        • 600
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                        #20
                                        To był oryginalny wężyk. Szedł dobrze ponieważ miał tam mocowania w które był wsadzony
                                        Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                                        Komentarz

                                        • robekcool
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 2041
                                          • Octavia II (1Z3)
                                          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                                          #21
                                          więc dlaczego był załamany pod kątem 90*, jak widać na foto? zastanów się i ciesz , że tylko taka jest przyczyna niedomagań
                                          www.k-mot.pl
                                          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                                          Autoholowanie.
                                          Robert Kulma

                                          Komentarz

                                          • alxxx
                                            RS
                                            • 2010
                                            • 1823
                                            • Octavia I (1U2)
                                            • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                            #22
                                            Zamieszczone przez lukas_jg
                                            To był oryginalny wężyk. Szedł dobrze ponieważ miał tam mocowania w które był wsadzony
                                            Może i był fabryczny i miał mocowania ale powinien od złącza lecieć lekkim łukiem, ważne że octa lata :lol:
                                            VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                            Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                            Komentarz

                                            • lukas_jg
                                              Rider
                                              • 2012
                                              • 600
                                              • Octavia I (1U2)
                                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                              #23
                                              ważne że octa lata :lol:"
                                              Oj lata, lata

                                              Na ETKA wężyk ma 100cm i ten co tam szedł miał 100cm. Wężyk był w oplocie który stanowił jego szkielet. Z czasem niestety oplot zaczął się rozplątywać i przez to została sama guma, która sama w sobie jest bardzo miękka. Nowy wężyk jest wykonany 100% z sylikonu i sam w sobie jest twardszy i mniej podatny na załamania.
                                              Załączone pliki
                                              Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                                              Komentarz

                                              Pracuję...